Strony



8.04.2015

White and neon

Cześć kochani :) Powolutku będę pokazywać wam na blogu stylizacje wiosenne :) Dzisiaj outfit który zamierzałam ubrać na lany poniedziałek, niestety prasowałam spódnicę nowym żelaskiem i wiadomo co się stało ... Dziurka nie jest bardzo duża ale według mnie był to znak żeby iść w czymś innym ;) Jeżeli jesteście ciekawi co wybrałam, zapraszam na moje konto Instagram :) Jutro rano wybieram się też do studio i robię kolejny już 3 tatuaż :) Zdjęcia pojawią się też na Insta :)
Na sobie mam śliczne, białe, zakładane body :) Cudownie wygląda do spódniczek ale również do spodni. 
Dobrałam do niego zakładaną neonowo żółtą spódniczkę oraz beżowe szpilki na platformie które oferuje sklep z butami http://styloweobcasy.pl. Mimo takiego obcasa są bardzo wygodne !
Jak Wam się podoba cała stylizacja? Czekam na komentarze :) Miłego wieczorku :*














Zapraszam do obserwacji mojego Instagrama >TUTAJ<





Spódniczka - Virgini

Konkurs z www.styloweobcasy.pl wygrywa Pani Małgorzata Korniluk :) Gratulacje ! Proszę o kontakt ze sklepem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje