Strony



22.03.2015

Kolorowe soczewki kontaktowe

 Cześć kochani ;) Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o kolorowych soczewkach kontaktowych do których w końcu się przełamałam :) Już od bardzo dawna chciałam się skusić na kolorowe
soczewki, aby zakładać je np. na imprezę, raczej nie na co dzień. Uważałam że chyba jest to niewygodne i będą piec mnie po nich oczy. Zwlekałam z zakupem około 3 lat aż natrafiłam na sklep internetowy www.optiva.pl  który w ofercie ma bardzo szeroki wybór soczewek kontaktowych. Możecie znaleźć w min między innymi soczewki jednodniowe,dwutygodniowe,miesięczne,kwartalne, na dzień i na noc, kolorowe, korekcyjne i tzw zerówki, czyli dla osób które nie mają wady wzroku. Ja tak dokładnie taki model >KLIK< czyli zielone, miesięczne zerówki :) Założenie soczewek jest dziecinnie proste, zresztą tak samo jak ich zdjęcie. Niepotrzebnie się tego bałam ;)
Gama kolorów soczewek jest ogromna, więc każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Od lekko kolorowych, podkreślających Wasz naturalny kolor oka po całkiem zmieniających ich barwę lub przykładowo "oczy węża" idealne na halloween ;p






Zdjęcie soczewki tylko na jednym oku ponieważ czyszcząc piekarnik prysnęłam sobie do oka jakimś żrącym płynem i lewe oko za bardzo mnie piekło. Moje oczy są jak kameleon bo raz są mocno zielone a innym razem bardziej niebieskie ;) Soczewkę mam na bardziej zielonym oku czyli prawym ;)

Zdjęcie na którym na obydwu oczach mam soczewki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje