Strony



23.04.2015

Snake Slip-on's

Wczoraj odkryłam że nie daleko mojego mieszkania znajduje się park. Przez 3 lata studiów w Krakowie zmieniałam mieszkania parę razy i najlepiej mieszka mi się na Kazimierzu :)
W taką pogodę jak dzisiaj nie bardzo chciało mi się chodzić pomiędzy starymi, krakowskimi kamienicami.
Dzisiaj prezentuję wygodną, wiosenną stylizację.
Bluzeczkę z falbanką połączyłam z ulubionymi jasnymi jeansami,czarną narzutką i wężowymi slip-on'ami :)
Makijaż wykonałam kosmetykami z strony www.ladymakeup.pl, a dokładniejszy opis produktów znajduje się >TUTAJ<
Pierwszy raz robiłam też koczek z wypełniaczem :)









Narzutka - My Stylish Style
Buzka (mam na sprzedaż w 3 kolorach, info na maila lub fb)
Spodnie - Tally Weijl
Slip-on'y - Secretoutlet
Bransoletki - Bransoletkowa magia
Kolczyki - Amberhurt
Wypełniacz do koka - www.grana.pl

Konkurs z Bransoletkowa magia wygrywa Angelika Bodnar:)
Gratulacje !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje