Strony



13.04.2015

Fitness body

Cześć ;)
Od stycznia postanowiłam wziąć się za ćwiczenia. Takie postanowienie noworoczne ;p Nigdy nie miałam jakiejś diety i nie ćwiczyłam 
(oprócz brzuszków co jakiś czas i squat challenge).Teraz wzięłam się ostro do roboty i od 3,5 miesiąca jadę z koksem xD 
Przez styczeń i połowę lutego nie miałam odpowiedniej diety więc efekty były mniejsze niż w marcu. Aktualnie ćwiczę z obciążnikami, hantlami i gumą do ćwiczeń. Zdjęcia przyrządów niżej ;)











Fioletowe obciążniki na kostki 2x1 kg. Zakładam obydwa na jedną nogę i ćwiczę z gumą.
Hantla - 12 kg - do przysiadów
Whey protein Fitness Authority - białko serwatkowe 
Aktualnie piłam już arbuzowe, bananowe a teraz mam o smaku cappuccino smoothie. Pije po treningu. Przed treningiem piję Carborade (węglowodany).



Guma którą mam to coś wspaniałego ! Nigdy i po niczym nie miałam takich zakwasów :) Z gumą możemy ćwiczyć praktycznie każdy mięsień naszego ciała. Ja szczególnie przykładam się do pośladków i katuję je 5-6 razy w tygodniu.

Mam dokładnie taką niebieską

MOJA MOTYWACJA <3


Moje wymiary to: 
85-64-90
waga 48 kg ( dążę do 50-52 kg)


Top oraz legginsy pochodzą ze sklepu www.sklep-biustonosze.pl


KONKURS Z MAGNETIC LUXURY WYGRYWA MAJA STRABURZYŃSKA !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje