Strony



09.08.2017

Energylandia - fotorelacja

W zeszłym tygodniu miałam przyjemność odwiedzić największy Park Rozrywki w Polsce - Energylandię.
Znajduje się ona około 30 minut drogi od Krakowa i Katowic.
Atrakcje znajdują się na obszarze 26 ha więc aby skorzystać z większości proponuję wybrać się tam z samego rana. Ja niestety byłam około godziny 15 i do 20 udało mi się wypróbować 5 atrakcji + jeden pokaz kaskaderski ;)
Temperatura w tym dniu była również ekstremalna bo aż 36°C ale bardzo mnie ucieszył fakt że co kawałek rostawione były zraszacze więc można było się schłodzić.
Na terenie Parku jest również basen oraz wiele atrakcji wodnych (osobiście udało mi się skorzystać - polecam!).
Widać było że powstają nowe zjeżdżalnie i kolejki które podobno będą dostępne już w tym roku :)
Przy wejściu możemy zabrać mapkę całego Parku oraz listę pokazów które odbywają się w okresie letnim.
Jest to bardzo pomocne ponieważ poruszanie się po tak ogromnym terenie jest dość kłopotliwe. Niestety na 2 pokazy nie zdążyliśmy dojść :( 
Między innymi są tu takie pokazy jak: Illusion Dance Show, Fire Show, Western Show oraz wiele innych.
Odbywają się one parę razy dziennie także każdy ma szansę się na nie załapać ;)
W całym obiekcie są bary w ktorych można kupić lody, hot-dogi, kebaby, zimne napoje czy piwo :)





Podobało mi się że podany jest czas oczekiwania (na zdj 20 minut)
 
Energylandia z zewnątrz wygląda jak zamek z bajki ;)

Czasami w okresie letnik kolejki są na prawdę spore. Ja czekałam najdłużej 30 minut.

Fajna atrakcja na upalne dni ;) ale uwaga - jest mokro heh





Do Energylandii zabrałam chrześnicę mojego narzeczonego. Była zachwycona i mówi że musimy tu wrócić.










 


Pokaz kaskaderów to obowiązkowy punkt ! Chłopaki dali czadu :p

05.07.2017

Denim jacket

Jeansowa kurtka od bardzo długiego czasu była moim must have  ;)
Pomimo że w sieciówkach była ich masa to nie skusiłam się na żadną.
Chciałam mieć coś oryginalnego :)
Sklep w którym najczęściej można upolować "perełki" to 

Do końca lipca na hasło "SUMMERSALE" macie 30% zniżki na cały asortyment !


Kurtka - Guess od www.americanoutlet.pl
Sukienka - Zalando
Trampki - Converse





26.06.2017

Missguided dress

Szybka sesja przed sobotnim weselem :)
Sukienka wylicytowana na allegro oraz ulubiona torebka Calvin Klein.
Nie jest to typowa kopertówka jaką bierze się na wesela ale musiałam zmieścić do niej buty na przebranie :)
Jest pakowna i ma masę kieszonek co w torebkach bardzo lubię.

Sukienka - Missguided
Szpilki - allegro








23.06.2017

Neon set


Sportowa stylówka w ciekawym neonowym kolorze :)
Kupując legginsy zawsze wybieram neutralne kolorki za to uwielbiam topy i dodatki w mocnych neonach.
Torba którą ubustwiam i dzięki której w końcu mieszczę wszystko ;) Od szejkerów, poprzez ubrania na siłownię aż po pudełka z jedzeniem :)
Oczywiście nie nadaje się ona wyłącznie na trening.
Na sobie mam również jedne z ulubionych legginsów. Szczególnie przypadł mi do gustu materiał.

Torba - Tommy Hilfiger od www.americanoutlet.com
Bluza - TUTAJ
Legginsy - TUTAJ





01.05.2017

Holister

Majówkę spędzam w rodzinnych Bieszczadach :)
Pogoda nie jest najgorsza więc będziemy troszkę podróżować, zwiedzać i ogólnie odpoczywać.
Jutro wycieczka w ciekawe miejsce, z którego mam nadzieję wyjdą fajne zdjęcia na nową wiosenna stylizację :)
Jeśli jesteście ciekawi zapraszam na Instagram >TUTAJ<
Na pewno dodam zdjęcia i parę filmików na Insta story :)

Bluza - Holister od www.americanoutlet.pl






18.04.2017

Spring

Dobrze że wykorzystałam ostatnie ciepłe dni na spacery i wycieczki bo do podobno w tym tygodniu ma padać śnieg :(
Wczorajszy spontaniczny wypadzik nad rzeczkę po kolejnym świątecznym obżarstwie które trzeba było chociaż troszkę spalić :)
Jak tylko widzę chociaż najmniejsze promienie słońca nie moge usiedzieć w domu.
Mieszkając w Krakowie praktycznie codziennie robiłam po 7 km ;)
Zdecydowanie przyjemniej jet jednak spacerować w Bieszczadach niż wśród starych krakowskich kamienic.

Okulary Ray-ban - www.americanoutlet.pl
Kurtka Tommy Hilfiger - www.americanoutlet.pl
Spodnie - www.domodi.pl