Strony



17.04.2015

Hair Jazz - recenzja

Witajcie :)
Oto post na który wiele z Was czekało ;p 
Wiem co to znaczy zapuszczanie włosów... Zapuszczam je od gimnazjum a i tak dopiero od jakiegoś pół roku długość mnie zadowala. 
1,5 miesiąca temu natrafiłam na pewien produkt ze strony www.harmonyplus.pl
Jest to szampon i odżywka przyspieszająca porost włosów nawet 4-5 cm w miesiącu. Widziałam recenzje blogerek którym faktycznie włosy rosły 4 cm miesięcznie :)
Postanowiłam że muszę przekonać się na własnej " skórze głowy" czy na prawdę ten zestaw daje takie efekty.
Pierwszy raz włosy umyłam dnia 06.03. Na początku szampon nie chciał za bardzo się pienić, ale odkryłam że najpierw należy umyć włosy (z grubsza) normalnym szamponem jakiego używamy a następnie już na samą skórę głowy nanieść szampon Hair Jazz. Wystarczy wtedy kropelka szamponu aby umyć włosy sięgające pasa. Skórę głowy należy masować 3-4 minuty. Przegotowujemy tym mieszki włosowe na "nadejście" odżywki ;)
Po spłukaniu szamponu nakładamy odżywkę tylko na skórę głowy. Na resztę włosów możemy użyć odżywkę lub maskę którą stosowałyśmy dotychczas.
Ja właśnie tak robiłam ponieważ włosy po szamponie niestety się plączą.
Po 3-4 minutach spłukujemy odżywkę z włosów.
Włosy produktami Hair Jazz myjemy 2-3 razy w tygodniu lub co rugi dzień.
Osobiście myłam 3 razy w tygodniu. W buteleczkach które mają po 250 ml zostało mi chyba po 200 więc ten zestaw wystarczy spokojnie na 2-3 miesiące.

Przejdźmy teraz do efektów.
Po pierwszych 2 tygodniach nie zauważyłam żadnych :( Wydawało mi się że włosy rosły w naturalnym tempie. Dopiero później włosy jakoś wystrzeliły i zaczęły rosnąć. po 3 tygodniach włosy urosły o 2 cm, po miesiącu 2,5 cm miejscami 3 cm. Nie wiem od czego to zależy, może od tego że więcej odżywki nakładałam na grzywkę bo właśnie ona urosła więcej niż włosy na czubku głowy. 
Nie jest to może rekord i cicho wierzyłam że będzie 4 lub 3,5 bo nawet jedna z Was pisała że stosowała ten zestaw i włosy urosły w miesiąc 3,5 cm.
Zauważyłam również że włosy przestały mi wypadać oraz widać tzw baby hair, szczególnie przy skroniach.


Kochane, może któraś z Was stosowała Hair Jazz ? Jak efekty ?
Czekam na komentarze ! :)
buziaki ;*













Hair Jazz kupisz >TUTAJ<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje