Strony



25.11.2014

Nude lace dress

Cześć kochani :) Wielkimi krokami zbliża się Sylwester na którego niestety na dzień dzisiejszy nie mam planów ;D Mam za to idealną kreację na tą okazję <3 Piękna koronkowa sukienka w kolorze beżu jest jedną z najpiękniejszych jakiem mam. Delikatna koronka dodaje jej niesamowitego uroku. Dekolt przy sukience jest nieco większy ale ja troszkę go zszyłam. Nie wyobrażam sobie pod taka sukienkę nie ubrać biustonosza, zwłaszcza że materiał w tych okolicach jest troszkę prześwitujący. Myślę że przy czarnej sukience nie będzie takiego problemu. Gama kolorystyczna sukienek jest szeroka, a zakupić możecie je >TUTAJ<


Sukienka - Juicy Shop
Opalenizna - Fake bake

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje