Strony



24.06.2015

Sukienka w zygzak

Zaczął się dla mnie miesiąc sukienkowy ;) Chyba najwięcej tu u mnie takich stylizacji, a w zanadrzu mam jeszczę parę ;)
Dominują tu dwa kolory, czerń i biel.
Przeprosiłam się też z moimi asymetrycznymi szpilkami. Mam je już 2 lata i na prawdę je uwielbiam. Jeśli planujecie ich zakup to polecam. Moje są ze sklepu deezee.
Sukienka jest moim zdaniem bardzo ciekawa, podobny design widziałam u Kenzy Zouiten i od razu mi się spodobał.
Sukienkę mam na sprzedaż :) Jeśli jest ktoś zainteresowany zapraszam do kontaktu na fb lub mailowo.


Naszyjnik - www.granashop.pl








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje