Strony



12.06.2015

Aztec dress

Ostatnio była stylizacja z aztecką spódniczką, dzisiaj jest aztecka sukienka :)
Takie sukienki mam na sprzedaż, więc jeśli ktoś jest chętny zapraszam do kontaktu przez facebooka lub mailowo :)
Identyczne sukienki kupicie też >TUTAJ<, lecz szczerze mówiąc mam ją na sprzedaż dużo taniej :)
Jest to propozycja imprezowa, dokładnie tak byłam też ubrana na Szczepana w zeszłym roku :)
Wiem że widać mi trochę biustonosz, ale założyłam taki świadomie.
W tym dniu dość mocno się opaliłam i pomyślałam że lepiej będzie wyglądał czarny stanik niż białe placki widoczne w wycięciach sukienki ;)
Następnym razem do opalania muszę wybrać inny strój :)








Szpilki - www.stukstuk.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje