Strony



13.06.2014

Oh la la

Coraz bardziej przekonuje się do prostych i wygodnych zestawów na lato. Do takich na pewno należy ten który prezentuję. Ostatnio uwielbiam t-shirty z ciekawymi tekstami i nadrukami. Bardzo fajną ofertę takich koszulek ma sklep Oh la la :) Może nie należą do najtańszych ale jakościowo są na prawdę bardzo dobre. Porównując moją Celinkę kupioną na allegro za około 30 zł widać sporą różnicę. Ubrałam również moje ulubione szorty i najwygodniejsze na świecie balerinki ;)





T-shirt - Oh la la
Szorty - Bershka
Baleriny - Atmosphere

19 komentarzy:

  1. szorty moglyby byc ciut dluzsze...Rownie dobrze mozna wyjsc w samych majtkach ;) (bez urazy) Szanujcie sie dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widać mi tego czego nie trzeba ;p więc moim zdaniem jest ok ;)

      Usuń
    2. a mi się właśnie podobają, bo ładnie pupa w nich wygląda ;) Zakrywają co trzeba jednocześnie przykuwając uwagę ;)

      Usuń
  2. szkoda że w moim mieście nie można kupić takich spodenek:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm no tak nie kupię tego co mi się podoba bo co powiedzą na to małe dzieci ? Tak jak wspomniałam tyłka mi w nich nie widać :) W sklepie przymierzałam wiele spodenek i na prawdę te zasłaniały najwięcej. No cóż pewnie taka moda :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. genialne spodenki (: aż wstąpie do Bershki :D
    Ile masz wzrostu jeśli można wiedzieć ;D?
    Pozdrwiam piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne spodenki (: aż wstąpie do Bershki :D
    Ile masz wzrostu jeśli można wiedzieć ;D?
    Pozdrwiam piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 165 cm :) Ja kupiłam je ponad miesiąc temu ale może jeszcze je znajdziesz :*

      Usuń
  6. idealnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ajne spodenki , choc wydaje mi sie ze ciut za duzo widac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw, trochę odważny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam te spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje