Strony



19.06.2014

Neon skirt

Witam Was kochani :)
Dzisiejsza stylizacja w ukochanych przeze mnie neonach. Żółta spódniczka idealnie pasuje do delikatnego, koronkowego braletu. Od jakiś 2-3 lat szukałam takich bralecików lecz bardzo ciężko było je kupić a jeżeli już coś znalazłam to cena była oszałamiająca :( Całe szczęście sklep yes4dress ma je aż w 7 kolorach oraz w atrakcyjnych cenach, więc jest w czym wybierać. Już myślę o zakupie miętowego i brzoskwiniowego <3 





Spódniczka - yes4dress
Bralet - yes4dress
Buty - Roberto_pl
Pasek - Allegro

25 komentarzy:

  1. WSPANIAŁA,a te buuuuuuuuuuuty <3
    loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Kineczka!!! I like very much this skirt and his color!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyszły zdjęcia! Set genialny!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie lubię gorsetów, ale ty się w nim prezentujesz fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tamtym roku całe wakacje neon królował u mnie w szafie... i w tym roku nic się w tej kwestii nie zmieniło :) Kochana fantastycznie wyglądasz!!! :) Ta kiecka jest boska, do tego ten bralet... no sexy na prawdę, pewnie każdy facet obejrzałby się za Tobą na ulicy tak pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Neony plus piękna opalenizna to jest to ! :))

      Usuń
  7. używasz jakiegoś rozświetlacza do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam rozświetlającego podkładu i bronzera który ma takie rozświetlające drobinki :) Akurat użyłam go pierwszy raz jak robiłam zdjęcia :)

      Usuń
  8. Jaka ty jesteś śliczna! Włosy nasz prze cudne! A co do stroju to bardzo mi się podoba!
    Najnowszy post! Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje! Twój blog bardzo mi się podoba.
    Zajrzyj na mojego bloga! Idacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie ;d. Jak było z dostawą z yes4dress? I jak sprawuje się bralet, jest dobrego rozmiaru i jakości ? bo właśnie kupiłam identyczny a słyszałam wiele negatywnych opinii o tym sklepie. A stylizacja rewelacja! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w 100% polecam :) Mam już wiele rzeczy z tego sklepu nie nie mogę narzekać. Jakość jest też bardzo dobea a ja mam rozmiar xs/s i zawsze biorę s :) Przesyłki dostaje w ciągu 10 dni ;)

      Usuń
    2. dzięki wielkie ! Już przestałam się martwić! :*

      Usuń
  11. neonki zawsze się sprawdzą, a ta opalenizna to wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej jaki piękny bralet ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Och piękny bralet <3 a długo czekałaś na przesyłkę? ;)

    OdpowiedzUsuń

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje