Strony



6.06.2014

Leopard slip on's

Witajcie :) Dzisiejszy zestaw to wygodny "zwyklaczek" który idealnie nadaje się na spacer lub zakupowy maraton ;) Charakteru dodają tutaj panterkowe slip on'y których szukałam dosyć długo. Na szczęście trafiłam na sklep Fashion Queen który w swojej ofercie posiada te cudeńka :) To zdecydowanie ten model, z którym nie potrafię się rozstać, a tzw. wsuwki stały się moimi ulubionymi. Nic dziwnego, że to najmodniejszy model obuwia na lato. Ja się w nich zakochałam i już planuję zakup pikowanych białych i czarnych, a Wy? 




Bluzka - Allegro
Naszyjnik - Magnato
Torebka - Vivenzo

15 komentarzy:

  1. Strasznie lubię Twoje stylizacje ;) właśnie za to, że są takie zwykłe, ale zarazem wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Śliczna koszulka i buciki <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajny zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie ;) Buty idealnie uzupełniają zestaw, choć zaskoczę Cię - mi się nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaskoczyłaś mnie ;) Są zwolenniczki jak i przeciwniczki tych bucików, mi spodobały się dopiero po pewnym czasie. Na samym początku tez jakoś się nimi nie zachwycałam :)

      Usuń
  5. świetne buty uwielbiam slip-on

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo fajny styl. Uwielbiam oglądać twoje stylizacje zawsze są mega eleganckie


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są świetne, od jakiegoś czasu też się nad nimi zastanawiam :)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w ostatnim poście? Bardzo mi zależy i postaram się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ! Klikniesz : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html#comment-form - to dla mnie bardzo ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. masz sliczne wlosy :) uwielbiam ten t-shirt, mam ten sam i chyba musze go znowu kiedys zalozyc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny luźny zestaw, super buty:*)

    OdpowiedzUsuń

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje