Strony



4.02.2014

Tattoo

Tatuaże to takie moje małe uzależnienie.
Jak większość osób mówi  "Zrobisz jeden - będzie i drugi".
Całkowicie się z tym zgadzam, powiem więcej, po drugim przyjdie pora na trzeci ;D
U mnie na razie za uchem literka K , oraz napis na żebrach po łacinie ;)


Marzę o tatuażu białym tuszem :)


Jeżeli planujecie swój pierwszy tatuaż, chciałabym polecić Wam bardzo dobre studio w Warszawie Rock'n'Roll  w którym już od kwietnia znakomity tatuażysta Damian pokaże co potrafi ;)
 Zachęcam do polubienia i obejrzenia jego prac -->  TUTAJ <--

Oto parę tatuaży które bardzo przypadły mi do gustu :)





9 komentarzy:

  1. O matko uwielbiam tatuaże wciąż zbieram na swój pierwszy <3

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobiłam jeden i chce następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj tak jest, że jeżeli ktoś zrobi jeden to zrobi kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ją jestem dupa! Boję się bólu i chyba się nie zdecyduje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego bać ;) piecze jakbyś się pokrzywą popiekła, więc do zniesienia ;)

      Usuń
  5. Ten białym tuszem też bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakież to prawdziwe ; )
    silnie związana ze sceną tatuażu, doliczyłam się 10 sztuk. kiedy ja przestanę? ; )

    http://ashalternativeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie lubię tatuaży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co pisze na pierwszym obrazku?

    OdpowiedzUsuń

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje