Strony



11.02.2014

Casual set

Dzisiejszy zestaw prosty, wygodny i elegancki :)
Czarne obcisłe rurki za którymi już długo polowałam, biała kopertowa koszula i czarna ramoneska z ekoskóry. Moja ulubiona torba w stylu " Givenchy", bardzo pojemna.
Botki ze złotymi czubkami i klamrami, którymi jeszcze nie miałam przyjemności się pochwalić, a z tego co zauważyłam u innych blogerek były już pokazywane od jesieni. Niestety zdjęcia samych butów wyszły kiepskiej jakości więc nie możecie ich zobaczyć w całej okazałości, ale na pewno jeszcze nie raz zagoszczą na blogu ;)





Ramoneska - Allegro
Koszula - Ciuchygrupowo
Spodnie - Zara
Torebka - Vivenzo
Botki - Allegro

16 komentarzy:

  1. Wow wyglądasz wspaniale! :) Ta ramoneska jest czadowa, też bym taką dumnie prezentowała :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczniee kochana...zapraszam do mnie:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobaja mi się takie spodnie z zamkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set, bardzo podoba mi się kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz dobry styl !

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyglądasz ! Piękna z Ciebie dziewczyna :) Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula wszystko razem świetnie wygląda :)
    Śliczna z Ciebie dziewczyna i jeszcze ta figura tylko pozazdrościć :)
    Super blog więc dołączam do grona obserwatorów :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ...czy dawno kupowałeś te spodnie?
    Widziałam na FB ze bd mieć taka koszule , jeśli któraś z was jest zainteresowana to takie bardzo bardzo podobne znajdziecie w Stradivariusie :) https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/l/t1/1656019_203757686489697_92938727_n.jpg
    Ja kupiłam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups to chyba ta ze stylizacji :)

      Usuń
    2. spodnie kupowałam tydzień temu ;) koszule mam ze sklepu www.ciuchygrupowo.pl w którym pracuję ;) więc tym bardziej polecam hehe

      Usuń
  9. Cool outfit, you have nice blog!! Would you like to follow each other? Let me know. xoxo))

    iramalvina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałam Twój bloga i ta stylizacja zdecydowanie do mnie przemawia. Jest świetnie dobrana, a Ty prezentujesz się obłędnie :) masz potencjał, więc zostaję dopisując się do obserwatorów :) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje