Strony



19.09.2015

Peach dress

Hej kochani :)
Przedstawiam jedną z moich ulubionych sesji z Zakynthos.
Sukienk kupiłam rok temu, chciałam ubrać ją w Chorwacji ale nietety nie dotarła do mnie na czas :(
Piękna brzoskwiniowa maxi, to jdna z moich ulubionych sukienek na lato.
Idalnie spisała się na romantyczny spacer po plaży.
Myślę jeszcze o zakupie miętowej :)

W Grecji byłam po raz trzeci.
Pierwszy raz na kolonii w okolicach Olimpu/wyspy Skiathos,
pare lat później rodzicami w Atenach i Patras.
W końcu spełniłam swoje marzenie i zwiedziłam Zakynthos.

Na pewno to nie moja ostatnia podróż do Grecji, w planach mam też Santorini i Kefalonię.


Torebka - TUTAJ
Sukienka - mam na sprzedaż w wielu kolorach (kinga.snk@interia.pl)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje