Strony



18.05.2015

Moja kosmetyczka

Kochani, tak jak obiecałam jest post kosmetyczny w którym pokażą Wam prawie całą kolekcję kosmetyków jakie mam :)




Pomadka ochronna - www.ezebra.pl


 Hialuronowy wypełniacz do ust kupiłam w drogerii Natura


  Paletka - www.glazel.pl

 Bronzer- www.glazel.pl


 Rzęsy - www.neicha.pl


 Paletka - www.ladymakeup.pl

Rozświetlacz -www.ladymakeup.pl



Róż - www.glazel.pl


Zestaw do brwi - www.ladymakeup.pl kolia czarno-biała www.granashop.pl kolia złoto-biała www.amberhurt.pl
 Moja ulubiona matowa pomadka <3



Pędzelki mam na sprzedaż za 60 zł cały zestaw ze zdjęcia. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę pisać na kinga.snk@interia.pl



Zapraszam na mój Instagram https://instagram.com/kineczka_93/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje