Strony



26.05.2015

Fullips - recenzja

Witajcie :)
Dzisiaj chcę przedstawić Wam recenzję ciekawego produktu jakim jest Fullips. 
Co to takiego ?
Jest to urządzenie do powiększania ust. Efekt utrzymuje się przez parę godzin ( na stronie producent podaje 3-4 godziny, u mnie jest to zdecydowanie krócej, chyba godzina maksymalnie)
Cały "zabieg" polega na tym aby wessać usta do "pojemniczka" ? Heh nie wiem jak to nazwać.
Podobno Kylie Jenner używa tego do powiększania swoich ust (osobiście w to nie wierzę) ale muszę przyznać że jej usta są piękne, nie wygląda jak kaczka i kształt bardzo jej pasuje :)
Jest to fajny i bezbolesny sposób, jedynie gdy robimy to zgodnie z instrukcją !
W internecie możemy zobaczyć masakryczne skutki takiego zabiegu gdy np. dziewczyna wessała usta do kieliszka tak mocno że przy próbie zdjęcia po prostu pękł ! 
Jeżeli macie mocne nerwy wpiszcie w youtube Kylie Jenner challenge. 
ilość osób które zrobiły sobie taką krzywdę mnie przeraża :(
Usta przed wessaniem należy natłuścić np. wazeliną lub  błyszczykiem. Ważne żeby robić to delikatnie bo zbyt mocne wessanie może skończyć się sinymi i nabrzmiałymi ustami z którymi będziemy wyglądać komicznie :) Taki efekt na pewno szybko nie zejdzie.
Jest to fajny patent do zastosowania np. przy sesji zdjęciowej czy na imprezę.
Dodatkowo makijażem też możemy powiększyć usta.
Mój zestaw pochodzi ze strony www.fullips.com
Są to trzy pojemniczki ale możemy też kupić je osobno.
Każdy jest w innym rozmiarze i dopasowany do rozmiaru ust: Large Round, Medium Oval,Small Oval
Ja używam tylko Large Round chociaż Medium Oval też jest dobry. Za mały okazał się Small Oval mimo że moje usta nie są duże.
Polecam więc zakupić Large Round bo efekt po nim jest najlepszy.

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach :*

Zapraszam też do obserwacji mojego Instagrama >TUTAJ<
oraz Instagrama Fullips w którym znajdziecie dużo filmików i zdjęć >TUTAJ<





Efekt z Fullips

Bez Fullips




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje