Strony



27.03.2015

Paletka Makeup Revolution + Rzęsy Neicha

Hej kochane ! ;) To chyba mój pierwszy posta makijażowi na blogu. Jeżeli Wam się spodoba będzie takich więcej. Dzisiaj pokażę Wam trzy makijaże które robiłam paletką z Makeup Revolution zakupioną na stronie www.ladymakeup.pl :) Dokładnie jest to ta paletka >KLIK<. Przepiękne 32 matowe cienie w naturalnych odcieniach. Ja z zakupu jestem bardzo zadowolona, wykonuję nią makijaż dzienny jak i wieczorowy, poza tym uwielbiam wszelkiego rodzaju smokey eyes a taką paletką mogę wykonać je w odcieniach różu, brązu lub czerni. Niedawno widziałam że również Maxineczka zachwalała tą paletkę;) Filmik obejrzycie >TUTAJ< :) 

Szczególnie chciałabym zachęcić Was do zakupów na stronie Ladymakeup, mimo że takie produkty możecie spotkać też na innych stronach.
 Na stronie Ladymakeup możecie skorzystać z programu lojalnościowego, dzięki któremu macie zakupy taniej. Za samo zapisanie się możecie zrobić zakupy o niecałe 2 zł taniej. Dodatkowo przesyłka paczką jest za niecałe 7 zł (paczka 48), kurier 10,99 zł. Przeglądałam naprawdę wiele takich sklepów i u Ladymakeup najlepiej się opłaca :) Zachęcajcie do zakupów swoich znajomych i kupujcie taniej :*
Więcej szczegółów znajdziecie >TUTAJ<







Kolejnym zakupem u Ladymakeup był przesłodki rozświetlacz również z firmy Makeup Revolution. Urzekło mnie w nim piękne opakowanie w kształcie serduszka. Wybrałam odcień Goddes of faith który też polecała Maxi, a co ona poleca biorę w ciemno ;) Rozświetlacz znajdziecie tutaj >KLIK<. Zbliża się wiosna a w tym okresie jak i latem uwielbiam rozświetlające makijaże, używam też takich podkładów więc i na "serduszko" się skusiłam :) Produktu jest dość sporo i jest wydajny więc na pewno wystarczy mi na długi czas :)


Pokazując Wam parę makijaży postanowiłam polecić również sztuczne rzęsy których aktualnie używam. Miałam od nich jakieś 2 lata przerwy ale postanowiłam spróbować i znowu czasami je przykleić. Świetne okazały się rzęski ze strony www.neicha.pl :) Neicha to nowa marka produktów do przedłużania rzęs, do tej pory działająca w Stanach Zjednoczonych i Japonii. Bardzo fajną rzeczą na stronie jest to , że możemy zobaczyć jak każdy model rzęs wygląda na oku :) Zobaczcie ! >TUTAJ< Aż 45 modeli :) Jest w czym wybierać ;) W dzisiejszych makijażach wykorzystałam trzy modele rzęs :)






Na zdjęciu poniżej widać jak pięknie wygląda rozświetlacz, mimo że zdjęcie robione telefonem ;p

Makijaż do którego wykorzystałam rzęsy Neicha model 513, dostępne >TUTAJ< oraz cienie z paletki : Warm, Flaw i Carbon


Makijaż do którego użyłam rzęs Neicha model 514, dostępne >TUTAJ<, oraz cienie z paletki: Warm, Shell, Olden, Flaw



Makijaż w którym wykorzystałam rzęsy Neicha model 518, dostępne >TUTAJ< oraz cienie : Earth, Flaw, Sand


Jak Wam się podoba ? :) Dajcie znać w komentarzach :*


WYNIKI KONKURSÓW !

Torebkę od Szaffa wygrywa 

Karolina Światłowska

Legginsy od Paulo Connerti wygrywają:

Dominisiaa Marcinik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje