Strony



1.03.2015

Hello March !

Kochani już Marzec! Coraz bliżej do wiosny :) Powoli powracam do życia ;p Niestety zima, zwłaszcza taka bez śniegu, strasznie mnie przytłacza. Nie mam na nic ochoty i przez to w lutym troszkę zaniedbałam bloga.
Tym razem mniej mroczna i ponura stylizacja niż ostatnio :) Postawiłam na wiosenne kolorki takie jak niebieski i beżowy. Ciekawym dodatkiem jest torebka w cętki która chodziła już za mną od zeszłego roku. Jak zawsze muszą być złote dodatki, tym razem dżety na torebce i blaszka przy botkach.









Płaszczyk - Choies
Sweterek - Sinsay
Torebka - Verostilo.com
Spódniczka - Virgini
Rajstopy - Fiore

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje