Strony



30.11.2014

Checkered shirt

Witajcie :) W dzisiaj prezentowanym zestawie przedstawiam Wam jedne z moich ulubionych nowości. Pierwsza z nich to świetna koszula w kratę. Nareszcie to cudo znalazło się w mojej szafie. Miałam wiele pomysłów na zestawienie jej w jesiennych stylizacjach ale nie mogłam znaleźć tej wymarzonej ;) Udało mi się to dzięki sklepu MUST HAVE Boutique. Kolejna nowość która niesamowicie mnie urzekła to świetne jeansy z przeszyciami. Szczególnie podoba mi się w nich ciekawy kolor. Nie mogę oczywiście zapomnieć o skórzanej torebce, która jest niezwykle pakowna mimo małych wymiarów. Jak Wam się podoba zestaw ? :)


Spodnie - e-BigShop
Torebka - Sklep-Torebki
Buty - Obuwie Top

Konkurs z www.virgini.pl wygrywa Pani Edyta Stefańska :) Gratulacje !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje