Strony



29.10.2014

Burgundy skirt

Witam Was cieplutko :) Burgund i khaki od zawsze kojarzą mi się z jesienią. Osobiście uwielbiam te kolory i chętnie noszę je w trakcie sezonu, także długo się nie zastanawiam gdy mogę kupić kolejną rzecz w tej kolorystyce. Tym razem wypadło na bordową, skórzaną spódniczkę. Dobrałam do niej czarną ramoneskę oraz rajstopy emitujące pończochy. Co myślicie o takich rajstopach ? 
Ja osobiście nie chodzę w nich najczęściej, wole raczej w jednolitym kolorze ale żeby nie było za nudno do stylizacji wybrałam właśnie takie.  







Ramoneska - Allegro
Spódniczka - Yes4dress (na sprzedaż )
Rajstopy - Fiore

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje