Strony



29.04.2016

Majowa wishlista SHEIN

Zapowiadają się coraz cieplejsze dni :) W Bieszczadach majówka ma być całkiem przyjemna co bardzo mnie cieszy. 
Przygotowałam dla Was moją wiosenno/letnią wishliste - wszystkie ciuszki od www.SHEIN.com
Asortyment tego sklepu jest na prawdę ogromny i moja lista jest o wiele dłuższa ;p

W sklepie trwają teraz promocje nawet do -80% ale czas już się kończy :(
Wejdźcie i zróbcie zakupy jak najszybciej !
Mogę polecić zakupy u www.shein.com, osobiście bardzo lubię u nich kupować.
Ceny są bardzo atrakcyjne a jakościowo porównywalne do ubrań z sieciówek.

Na mojej liście znalazły się letnie sukienki, jeansowe szorty i kombinezony <3
Latem tych rzeczy jest najwięcej w mojej szafie, chociaż będę robić wyprzedaż letnich rzeczy w które się nie mieszcze :(
Niestety ( lub stety) widzę efekty ćwiczeń na siłowni. Szczególnie "przesadziłam" z pompowaniem pośladków i moje ulubione szorty są już za małe ;p

Link do wyprzedaży na pewno podam na Fb :)


Sukienka 1 - TUTAJ
Sukienka 2 - TUTAJ
Sukienka 3 - TUTAJ






Sukienka 1 - TUTAJ
Sukienka 2 - TUTAJ
Sukienka 3 - TUTAJ






Szorty 1 - TUTAJ
Szorty 2 - TUTAJ
Szorty 3 - TUTAJ



Bluzka 1 -TUTAJ
Bluzka 2 - TUTAJ
Bluzka 3 - TUTAJ





Spodnie 1- TUTAJ
Kombinezon - TUTAJ
Spodnie 2 - TUTAJ




Top - TUTAJ
Kombinezon 1  - TUTAJ
Kombinezon 2 - TUTAJ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje