Strony



5.11.2015

Neonowa kurtka

Dzisiaj na blogu kolorowo ;) To za sprawą neonowej kurtki która z daleka rzuca się w oczy.
Neony uwielbiam nie tylko latem, ale też w pochmurne jesienne dni. Takich na szczęście dotychczas było bardzo mało. Mam nadzieję że szybko się to nie zmieni ;p
Kurtkę którą mam na sobie po prostu uwielbiam.
Jest dopasowana dzięki ściągaczowi w pasie i dość ciepła.
Idealnie pasują do niej moje białe Superstary ale chyba jeszcze bardziej neonowe Air Max Thea.
Są to najwygodniejsze adidasy jakie mam dlatego mam ich aż 2 pary i obydwie w odcieniach różu ;)
Druga para do podglądu TUTAJ.



Kurtka - AmericanOutlet
Buty - Szch.pl
Sweterek - TUTAJ









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje