Strony



1.08.2015

Hello August !

Kochani dzisiaj już sierpień i połowa wakacji za nami :) Ja szczerze mówiąc trochę się cieszę bo jest coraz bliżej do mojego wyjazdu wakacyjnego. Na facebooku pytałam Was gdzie lepiej uderzyć, Santorini czy Zakynthos bo sama nie mogłam się zdecydować. Wybór padł jednak na Zakynthos :)
Kocham Grecję i nie wchodziły w rachubę żadne inne kraje. Byłam tam dwa razy i zakochałam się w tym klimacie,kuchni i ludziach.
Jeżeli byliście na Zakyntgos , piszcie w komentarzach co warto zwiedzić,a jakim hotelu byliście i jak podobał Wam się wyjazd.

Co do dzisiejszej stylizacji, jest to jeden z ulubionych moich zestawów "luzaków".
Nareszcie dorwałam świetne białe "podarciuchy" >TUTAJ< (rozmiar 27), do tego jeansowa koszula, według mnie w pięknym, marmurkowym kolorze od Lilo-shop-online.
Dodatki oczywiście w kolorze złota, w tym mój nowy, cudny naszyjnik od sotho <3
Jest to srebro 925 pozłacane 24 K złotem. Od jakiegoś czasu bardzo podoba mi się złota biżuteria noszona latem plus złote tatuaże ;) Zaopatrzyłam się również w takie, ale o tym za jakiś czas :)
Miłego weekendu :*

Pasek - TUTAJ
Spodnie - TUTAJ
Koszula - Lilo-shop-online
Naszyjnik - SOTHO









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje