Strony



11.02.2015

Valentine's Day

Przeglądając ostatnio blogi koleżanek po "fachu", zauważyłam że większość walentynkowych stylizacji które prezentują to sukienki. Oczywiście na romantyczną kolację we dwoje są idealne, a co jeśli zechcemy zostać z partnerem w domu i po obejrzeniu w kinie "50 Twarzy Greya" zostaniemy zainspirowani fabułą filmu tak bardzo że sami zechcemy zostać Anastasią i Chrstianem ? ;)

Pomimo że do kina wybieram się w piątek (z przyjaciółką), już jestem zainspirowana, ale za sprawą przepięknego kompletu bielizny erotycznej(jak określa ją sklep). Cudowny, koronkowy zestaw skradł moje serce i pomyślałam że bez nich walentynek nie będzie ! :P

Po dodaniu zdjęcia na Instagram, miałam wiele pytań o ten komplecik, więc kochane kupicie go >TUTAJ<. Oczywiście zachęcam do zapoznania się z całą ofertą sklepu, gdyż bielizne mają genialną !









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje