Strony



11.12.2014

Must have

Tym razem post z serii moje Must Have ;D Ostatnio miałam przypływ gotówki dzięki kochanym Mikołajom, więc postanowiłam pochodzić po galeriach i troszkę zaszaleć. Ku mojemu zaskoczeniu nie zlazłam tego czego szukałam :( Niestety rozczarowana wyszłam z pustymi rękoma ( na szczęście nie portfelem );P Nie lubię kupować czegoś do czego nie jestem w pełni przekonana bo wiem że będzie leżeć w szafie i tylko zajmować miejsce. Poszukiwałam ciepłych sweterków, kurtek, płaszczyków. Zależało mi na cukierkowych kolorach, beżach i pastelach. Postanowiłam więc pobuszować troszkę w internecie. Chciałabym przedstawić Wam parę fajnych i nie drogich rzeczy. Prosiłyście mnie też, abym wystawiła propozycję na studniówkę. Znalazłam więc sześć ślicznych sukienek które moim zdaniem idealne się nadają na taką uroczystość. Pod każdym zdjęciem jest link który przeniesie Was do danego produktu na stronie :)
SUKIENKA 1                                                SUKIENKA 2                                     SUKIENKA 3 

                 
                                                            
SUKIENKA 4                                             SUKIENKA 5                                          SUKIENKA 6
                                             KURTKA                                                                              PŁASZCZYK

                                    PARKA                                   SWETEREK 1                              SWETEREK 2                                        
                                     SWETEREK 3                                                                             SWETEREK 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje