Strony



30.03.2014

Quilted skirt

Czerń i złoto to jedno z moich ulubionych połączeń i niewątpiliwie zawsze będzie w modzie. Złoto w postaci biżuterii i klamerek przy botkach, więc bez przepychu :) Pikowana spódniczka którą mam na sobie uzyskała status jednej z moich ulubionych. Jest szyta na miarę więc jest idealnie dopasowana i świetnie się układa. Jeżeli myślicie nad szyciem różnego rodzaju spódniczek czy też długich spódnic, gorąco zachęcam do odwiedzenia sklepu Madlen :)  Materiał w mojej spódniczce jest bardzo dobry jakościowo, nie mechaci się i nie obiera. Ceny również są dużo niższe niż u konkurencji a czas czekiwania na uszycie to tylko 2 dni ! ( u konkurencji do 14 dni).
Zostawiam Was ze zdjęciami a już nie długo bardzo kolorowa i wiosenna stylizacja :)







Body - Top Shop
Ramneska - Allegro
Spódniczka - Madlen
Botki - Allegro
Torebka - Vivenzo
Biżuteria - Magnato

13 komentarzy:

  1. Ile czerni- ostatnio uwielbiam czerń i tylko jakiś jeden kolorowy dodatek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś powiedzieć jakich kosmetyków do makijażu używasz? Masz dobrze dobrany podkład i w ogóle dokladnie zrobiony cały make-up :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podkład AA Make Up jedwabisty podkład rozświetlający N° 2 (akurat skończył mi się mój ulubiony essence soft&natural) cienie Estee Lauder 04 Berry Quartz , maskara Eveline Cosmetics Volume Celebrites, pomadka Avon Natural Flush :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz :* Rzęsy do nieba :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale look <3
    idealny !

    marlensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. skad ramoneska dokladnie? podasz linka?

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz ;) śliczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz, piekna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :D bardzo lubię czarny kolor ciuchów ale u mnie nie za ładnie to wygląda ponieważ mam czarne włosy :D pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! Taka prosta i klasyczna, a wygląda zjawiskowo <3

    Miraclegarette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje