Strony



4.01.2015

Dekatyzowana sukienka

Hej ;) Niestety pięknym, białym śniegiem nie nacieszyłam się zbyt długo :( W moich rodzinnych Bieszczadach jest go coraz więcej a w Krakowie stopniał całkowicie. Na szczęście jutro jadę do Zakopanego na parę dni.
Nie udało mi się zrobić dużej ilości zdjęć bo wiał tak silny i mroźny wiatr że urywał głowę :P
Bez śniegu zdjęcia wychodzą szare i ponure co bardzo mi się nie podoba no ale cóż... może w Zakopanem uda mi się zrobić parę fajnych sesji ;)





Sukienka - My Stylish Style
Rajstopy - Fiore


 INTAGRAM  >KLIK<

Konkurs z Butiq-Porshia1 wygrywa Ania Dąbrowska :)
Gratulacje !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

www.ladymakeup.pl

Reklamy

torebki
SheIn -Your Online Fashion Sexy dress
Winter Dress

Reklamy

Popularne posty

Statystyka

CantrelleFashion - moje Stylizacje